Автомати захисту двигуна
Автоматичні вимикачі захисту двигуна одно- і трифазного типовиконання забезпечують відключення електродвигунів у разі виникнення аварійних ситуацій, таких як: перевантаження і коротке замикання у електромережах, а також запобігають згорянню двигуна за обриву чи перекосу фаз. Ми пропонуємо купити автомати захисту двигуна, які використовуються для управління одиничними двигунами і загальною системою автоматики: у побуті, на виробництві, на будівництві, у сільськогосподарському та адміністративному секторі і т.д.
Автоматичний вимикач захисту двигуна застосовується:
- Для запобігання виходу з ладу дорогого устаткування і значного заощадження коштів;
- Для попередження аварійних ситуацій, пов'язаних з безпекою людини і технологією на виробництві.
Мотор автомат часто має два призначення: захист двигуна і комутаційний апарат запуску - пускач (за допомогою кнопки, або поворотного перемикача). Найчастіше автоматичний вимикач захисту двигуна застосовують як аварійний вимикач. У звичайному режимі роботи захисний апарат гарантує безаварійну роботу електродвигунів.
Одна з основних відмінностей пристрою захисту двигунів від звичайних автоматів полягає в тому, що їм доводиться працювати з підвищеними пусковими струмами, що властиві асинхронним двигунам. Стартові значення струмів, що виникають у разі їх запуску, можуть перевищувати їх номінальні дані у сім разів.
Загальний вигляд пристрою
Вибираємо автомат захисту двигуна
Щоб забезпечити безаварійну роботу конкретного двигуна у нормальному режимі роботи і його повне збереження у разі виникнення нештатної ситуації слід враховувати:
- Номінальний струм електродвигуна (указується у паспорті і в таблицях);
- Співвідношення струму під час пуску двигуна до номінального значення (вказується у паспорті і в таблицях);
- Максимально допустимий струм проводки, підключеної до електромотора (який повинен бути більше номінального струму захисного автомату);
- Температуру навколишнього середовища (гарячі цехи, вулиця) і охолодження двигуна після перегріву і аварійної зупинки;
- Струм спрацьовування (кратність уставки електромагнітного розчеплювача), який класифікується буквами B, C, D і, що рідко зустрічаються: Z, K, S
- В - 3 до 5 xIn, на вступний автомат, для загальних мереж освітлення;
- З - 5 до 10 xIn, для електричного котла, електроплити, розетки;
- D -> 10 xIn, для електродвигунів, відрізняється великою здатністю до перевантажень.
Тип навантаження: B, C, D, Z, K, S
У разя підбору захисного автомату бажано, щоб максимальна потужність електромотора перебувала у середині діапазонів номінальних струмів, на які розрахований автоматичний вимикач захисту.
Щоб не було помилкових спрацьовувань під час «важкого» пуску двигуна потрібно, щоб його стартовий струм не перевищував струм миттєвого спрацювання автомата. Для спрощення номінальний струм електродвигуна можна прийняти його подвоєною потужності у кВт.
Автомати захисту двигунів, крім силового автомату, оснащені додатковими пристроями, які у кілька разів збільшують його захист.
Конструкція і особливості автомата для захисту двигунів
- Силовий захисний автомат;
- Реле контролю фаз;
- Автоматичні і ручні пускачі;
- Перетворювачі частоти і механізмів, які захищають від стрибків напруги;
- Теплове реле, що запобігає вихід з ладу двигуна у разі обриву фаз або перекосу фаз;
- Комплексний захист ланцюгів від коротких замикань, перевантажень.
Вони довговічні і мають високу комутаційну здатність, у зв'язку з частими випадками короткого замикання і витримкою стартових струмів. Оберігають від помилкового спрацьовування, під час запуску електромотора. Окремі автомати здатні виконати загальну систему керування електроприводом, завдяки перехідним пластинам для під'єднання контакторів.
Наш каталог пропонує автоматичний вимикач захисту двигуна з діапазоном регулювання уставки спрацьовування 0,25 А, який призначається для пуску і захисту від перевантаження електродвигунів невеликої потужності.
У побутовому секторі часто зустрічається захист однофазного двигуна насосу. В цьому випадку контакти двигуна N і PE підключаємо безпосередньо. У промисловому секторі, як правило, застосовуються трифазні двигуни. Інтернет-магазин «Електровоз» пропонує якісний пристрій серії ПРК-32, який застосовується як кнопковий пускач і як захист трифазного двигуна, категорії застосування АС-3.
Прилад застосовується:
- У разі перевантаженні;
- У разі коротких замикань;
- При дисбалансі чи обриві фаз.
Типова характеристика мотора
Чому варто купувати на elektrovoz.com.ua
За найменшою ціною у нас Ви Ви можете купити вимикач мотора, який відповідає усім високи європейським вимогам. Це серія ПРК-32 (IEK), та надійні тепломагнітні і магнітні вимикачі двигуна, німецької збірки «Шнайдер Електрик». Ми пропонуємо популярну серію TeSys Schneider Electric: GV2 (до 32А) і GV3 (до 80А, 45 кВт). Стандартні модулі відповідно 45 і 55 мм можуть займати будь-яке положення. Монтаж пристроїв на DIN-рейки 35 мм, або панелі.
Апарати типу GV2-ME, містять вбудовані комбінований розчеплювач і додатковий контактний блок. Вони забезпечують надійне ручне управління електродвигунами, максимальну ручну ізоляцію, струмовий захист.
Також є можливість розширити функції вимикачів, для цього треба купити аксесуари до них. Наприклад;
- GVAN20 - Додатковий контакт Н.В. +Н.В.;
- GV2 - Незалежний розчеплювач здійснює дистанційне відключення автоматичного вимикача;
- GV2G4 і GV2G2 - Комплекти з 3-х полюсних шин, щодо підключення автоматів захисту відповідно 4 модулі, та 2;
- GZ1AU385 - Розчеплювач мінімальної напруги.
Пристрої пропонуються за найкращою ціною, тому, що ми працюємо безпосередньо з виробниками. Покупці elektrovoz.com.ua мають цілодобовий доступ до широкого вибору електротоварів, у зручний для них час. Наші консультанти дадуть відповідь на усі Ваші питання і допоможуть обрати необхідний апарат відмінної якості. Швидка доставка здійснюється по місту Львову і по Києву, а також у будь-який населений пункт України.